.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده سمنان ازانتقال زباله سارى به اين شهر

نماينده سمنان در مجلس شوراى اسلامى، تداوم انتقال زباله هاى بيمارستانى و خانگى شهر سارى به شمال سمنان را ناشى از لجبازى فرماندار و شهردار سارى دانست و از وزارت كشور خواست مانع از انتقال زباله ها به اين منطقه شود.
حجت الاسلام «هادى دوست محمدى» روز جمعه در جمع نمازگزاران سمنان افزود: چرا مردم منطقه فولادمحله سمنان بايد زباله هاى شهر سارى را تحمل كنند و اصولاً چرا نبايد اين زباله در خود استان مازندران دفن شود.
وى با اشاره به آنچه لجاجت مسؤولان شهرستان سارى خواند گفت: از پنج ماه پيش شبانه بين ?? تا ?? كاميون زباله هاى عفونى، بيمارستانى و خانگى و آلوده شهر سارى بدون هماهنگى به منطقه فولادمحله سمنان منتقل مى شود.
وى با تقدير از مسؤولان استان سمنان در برخورد با اين مسأله افزود: متأسفانه زباله هايى كه در اين منطقه دفن مى شود از روى زمين قابل مشاهده است.
اين منطقه محل چرا و تعليف دام روستاييان است و وجود اين زباله ها كه در بين آنها سرنگ بيمارستانى و ...ديده مى شود از نظر بهداشتى مشكل ساز خواهد شد.
وى از محيط زيست و منابع طبيعى استان سمنان خواست تا در اين زمينه اعلام خسارت كنند و مانع از انتقال اين زباله ها شوند.
انتقال زباله هاى شهر سارى به شمال سمنان از ماهها پيش آغاز شده است و مسؤولان اين استان بارها در تذكرات مختلفى به مسؤولان استان مازندران خواستار توقف اين مسأله شدند.
چندى پيش نيز اهالى روستاى «اگره» كه در نزديكى محل تخليه زباله واقع است، با تجمع در مقابل استاندارى سمنان نسبت به اين مسأله اعتراض و ادامه تخليه زباله ها را باعث شيوع بيمارى و بروز مشكلات بهداشتى دانستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.